She likes to party with everyones eyes on her

Sanna, Elin och Amanda har tatuerat sig nu! åååååh vad aviiis jag blir. Vill åsså.. Dumma mamma.
Inte heller får jag åka till Danmark med massa fina vänner. Ska nog göra som dom säger på spotiy-reklmen "gå in på sellyourmother.com idag och sälj din mamma omedelbart för en petflaska oerhört god, smakrik och törstsläckande Sprite" eller något sånt. Låter rätt vettigt i mina öron. Thank you god för att solen skiner dock, annars hade jag på riktigt gått under. Förövrigt är facebookgrupper rätt kul alltså. Tänk när någon frågar nånting och man inte riktigt vet varför, så säger man "därför". Då får man oftast tillbaka - därför är inget svar. Så fan att det är! annars skulle jag ju inte svarat därför? då skulle jag väl hållt käften? den gruppen blev jag just medlem i.
Nu ska jag steka pannkakor och äta dom med kanel, socker, glass, sylt, sirap och äppelmos.


Schnööögga bilder på mig för något år sen på en dansuppvisning, fråga mig inte varför vi såg ut sådär. Dock så minns jag att jag hade MINST tio lager fondation i fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0