natten va ung och jag va kung i stan, några promille i mitt blod och allt var underbart.

småkasst väder, fet mensvärk, rmk och chokladbollar är min dag idag. 2cool4school.
Senare ska jag vaccinera mig mot livmoderhalscancer, usch, jag diggar inte sprutor.. Sen blir det kyrka tror jag? om det är kyrka ikväll..? tyckte att det stod så på smset, hm. aja, ska börja blogga ordentligt snart igen.. men tills dess kan ni ju läsa min favoritblogg som är igång igen, och så kan ni ju lägga ett par kommentarer och tjata på henne att hon inte ska lägga ner!  Telmas.
Jag måste skaffa mig en dagbok och skriva ner allt jag känner. Har så jävla mycket att säga att det inte kommer fram ord för jag vet inte var jag ska börja. Och det mesta kan jag bara inte skriva på en blogg, nej, det går inteeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0