Alkohol löser inga problem.. Det gör inte mjölk heller.

Godmorgon alla bakisglada barn! Hade ni kul igår? Det hade jag! Även fast mina skor blev helt förstörda och jag tappade bort en massa saker. Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska vara med familjen och kanske träffa jenny en stund. Ikväll funderar jag på att stanna hemma, men vi får se. Nu måste jag ställa lite saker till rätta igen. Puss!





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Igår var det tre år sen du gick bort. Alla dina nära saknar dig fortfarande. Men du finns ju alltid hos oss ändå, hoppas du har det bra. Vila i frid, Niklas Malm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0