vi är från samma del av stan, men från olika världar

Hej allihopa! (blondinbella)
Ledsen för lite halvdålig uppdatering, men igår var det ju fredag, och jag sprang framochtillbaka hela dagen och det var rent ut sagt k a o s. Skolan rullade på bra, hade no-prov första lektionen, skrev mitt namn och sen gick jag, grattis! runt två-tiden där så drog jag med mig daniella hem, vi köpte glass och bänkade oss framför filmen In good company som är sjukt bra! Ett snabbt besök till filip hann vi också med. Jag fortsatte sen hem till amanda som bad mig om en massa tjänster, haha. Fick först åka upp till vällingby, och sen tillbaka. Så fort jag kommer innanför dörren, ja då säger hon att jag måste åka till björnboda, yeey :) aja, sen blev det fix&trix och sedan bussåk till Rebecca. Där va det helt okej, ganska trevligt. Senare drog vi vidare till någon i hässelby strand, som jag inte tror någon visste vem det va. Aja, va bara där någon timme och sen drog jag hem, kom hem runt ett, så inte allt försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0