how to tell?

Först och främst måste jag säga att folk är ju retarded på riktigt. NEJ förfan jag är inte gravid. Jag la ju till det om att daniella skulle kolla sig för könssjukdommar för att folk skulle fatta.. hhaha herrigud.
Igår kväll drog vi till röda med johan och mattias för vattenpipa och chillpill. Det va trevligt, kom hem och pratade i telefon tills jag somnade. mys. 
Skolan eller vadman ska kalladet idag va rätt najs, men mot slutet va det fett jobbigt, då hade jag tappat tålamodet, haha..
Nu sitter jag hemma hos daniella igen, vi sitter och bölar tillsammans till the hills & the city. FAN att inte killar i wåran reallity kan vara som dom på
tv, gorgeous, supergulliga och charmiga till tusen. fan. måste gå ner och se om det finns något att äta innan hennes föräldrar kommer hem, tröstäta. Fuck boys. hejdå 


Tjejer ska det va. I love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0