usch..

Ja, det blev ingen mer uppdatering igår. Men Jag åkte ju hursomhelst till amanda med busskortet, och sen tog jag en promenad med min fina vän daniella i solen. Efter ett tag kom pappa och hämtade upp mig och vi åkte och handlade tårtingredienser. Sen åkte jag tillbaka till amanda för att lämna allting, och tog sen sällskap med daniella hem igen, min älskade vän gjorde då slut med sin pojkvän. Sad men sant. Amandas mamma hämtade mig sen och jag och amanda åkte till grimsta för att jobba. det va inte alls mycket folk så tre timmar på en stol va ingen höjdare. Halv åtta fick vi åka därifrån och då va det full fart med tårtbak och fix. Vid nio kom vi iväg, med en riktigt heavy väska och en tårta i famnen. Jag lyckades faktiskt hålla den hel hela vägen! I vällingby träffade vi först på en massa vällingbytuggare, och sen matilda och ebba som vi sällskapade med. Festen hölls hos wiking, och ja, den va rätt lyckad vad jag vet. Hur och när vi kom hem till amanda igen vet jag inte, men vaknade i alla fall för några timmar sen och har bara degat framför TVn sen dess. Har ett avrakat ögonbryn också för den delen. Är på rätt kasst humör, så jag skriver när jag kommer hem.
Bjuder i alla fall på en bildbomb från amandas kamera. Enjoy!

Tårtbak!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0