orkantee

Cha cha bloggen! Sitter hemma hos amanda, och ehh.. vi ska typ.. festa som fan!
haha nej men jag åkte till fröken jansson vid tolv imorse för att äta frukost. haha. Det är bra för mig för jag får mat på det sättet, och det är bra för amanda för hon får också mat då, för tjejen är sämst i köket. aja, vi gjorde fattiga riddare såklart, men efter ett par stycken blev det kris. Kanelen tog slut. Så vi fick ringa gurra som kom hit med en burk åt oss. sweet. Nu har pojken dragit och amanda står och sminkar sig för femtioelfte gången idag.
Vi ska försöka kirra något till ikväll, men vad är frågan. Yeye, middag inne i stan med mor min är spikat en så länge, sen rullar jag väl tillbaka till amanda igen. Herregud, det här håller inte. Hejdå


Frukost á la Denize&Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0