my life in a box

nu förbereder jag mig på ett långt inlägg, för att berätta vad jag sysslat med.
Rättvik: sjukt roligt hade jag där. speciellt för att jag saknat alla så mycket. på torsdagen var jag med erika, vi var på enåbadet och badade och bastade, haha. på kvällen åkte vi till röjeråsen och träffade rasmus, matte, erik, lucas och crille. vi var hemma hos matte och chillade galet. eller om det kanske var på fredagen? haha, jag kommer inte ihåg på vilka dagar jag gjorde vad, men jag åkte i allafall skridskor och skoter med kära släkten, grillade och hade snöbollskrig i solen, mysigt. sen så har jag åkte skoter med crille och erik också. Fest i thomas "städskrubb" och sen hos några helt randoms nånstans har jag också hunnit med där uppe. sovit hos victor har jag gjort.. hjälpt till med the djs låt, (haha) och lite sådär. dessutom så stannade jag tills i onsdags, så jag hälsade på i gamla skolan också, verkligen jätteroligt att få träffa alla! men hela skolan kryllade dock av små fjortisar, men så är det.
Skolveckan har varit underbar! tackar vädret för det. & igår hade jag min bästa dag på länge. dagen i lektioner gick oerhört fort, och efter matten satt jag på den torra marken utanför skolan med apelsinjuice, en cigg och mina fina vänner och hade solen rakt i ögonen. livet är bra härligt ibland alltså, synd bara att det inte är alltför ofta.
Efteråt tog jag en trevlig promenad med sam i solen. följdes av besök hos amanda, där jag fick chokladbollar när jag kom. Färgade amandas hår, och det blev lyckat. sen fixade vi lite, och sen spenderade kvällen hemma hos mig med lite människor, och dels på en busshållsplats, men men. kvällens roligaste: Vi skulle åka från någonstans i spånga med bussen, bussen kommer och vi kliver på. sätter oss till rätta och ja.. I all hast har jag glömt min väska på hållplatsen! lite komiskt faktiskt. som tur va hade jag min vän joanna där som tog den åt mig och kom till vby med den. ja, kvällen sög men dög helt enkelt.
Idag då, vaknade klockan.. waitforit.. SJU! gick upp och åkte iväg för att jobba, inte okej. kom hem vid elva igen och däckade på dirr. någon timme senare gick jag ut på en solskenspromenad med david. det va mysigt. sen kom amanda till mig och vi har inte gjort ett smack mer idag. ätit billys, choklad och chips. Sjungit singstar, tittat på film och snackat. rätt segt, men man behöver sånna dagar ibland.

jaa, såhär har vi sett ut idag.. gulligt va?
Ikväll har jag ätit middag på ZINK's på biblioteksgatan med min moster. och småkikat lite på melodifestivalen som va värre än vanligt i år. usch. skulle iväg till elsa och fira hennes födelsedag egentligen, men jag är typ halvt sjuk, och jag måste spara krafterna tills imorgon.
Nu har jag skrivit mycket, haha. men ja, detta är delvis vad jag hållt på med. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0