tisdag -


Guuuud vilken underbar dag! Varit på alla lektioner. Till och med franskan, den ni! Med en cigg i handen, sockerkaka och håkan satt jag i solen i en och en halvtimme med min fina vän joanna efter skolans slut. det är sådana här dagar som gör det värt att gå igenom alla andra, sånna här dagar som man inte har allt för ofta. ohja. Som om inte det räckte kom min mamma in med en skål jordgubbar och grädde för en stund sen, får mig att tänka på mammas farfar som gick bort förra året. 99 år blev gubben, bra jobbat! saknar honom, han lärde mig ett och annat.
Nu ska jag måla naglarna metallicrosa, trött på alla dessa svarta naglar. Sommar förfan. Om jag inte ska måla dom blåa? hm.. nu blev det lite jobbigt. måste plugga också, men som om det kommer hända.


for your information: jag börjar bli kär. for real. och det är inte ett plåster för någon annan, utan på riktigt. Han vet dock inte om det, tveksam om jag ens ska berätta det? vad gör man om man får ett nej? jag vill bara uppleva riktig kärlek, åh

Kommentarer
Postat av: fiffiie :)

Åh grattis gumman ;D hoppas det kommer gå bra !

2010-03-31 @ 20:47:00
URL: http://foorzbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0