pusssgruka

Jag glömde min data hemma i hallen. haha.
Kom hit till det så kallade antarktis, arktis. nordpolen eller whatever ni vill kalla det runt ett inatt. Däckade direkt i sängen men hann inte sova längre än någon timme för då ringde en stupfull, vilsen och förvirrad andreas mig. Han hade yrat runt på söder och visste inte var han va nånstans. Grattis pojke! ¨
Aja, erika kom hem till mig runt ett idag, och så drog vi och badade, roligt fan. Haha. Nu sitter jag här hemma  hos E mitt i skogen och lånar hennes computaah. Snart ska vi äta och sen ska vi upp och träffa boysen i Röjeråsen. Men här kan  jag inte sitta mer, aaaaide. //bonde

hitta lite gamla bilder på jerkans dator, haha..




Ser ni hur fina tuttar bruden har eller!? och tänk att dom är ÄNNU större nu! aaaaavundsjukaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0