not yet

usch jag är så ruksigt förkyld. näsan bara rinner och det kliar i halsen. usch för förkylning på våren. apropå det, vädret har ju varit helt underbart den senaste veckan, big love. Alla verkar ju bli mycket gladare och trevligare med lite solsken, positivitet! och jag själv mår allmänt bättre med solen i ögonen och lite värme. Har faktiskt börjat gå i skinnjacka och tygskor nu. Jaja, nog talat om vädret. Matchen mot mjällby slutade 0-0, tråkigt. Va ju där med andreas, joanna och amanda, och sen mötte vi upp någon Ivan och Sebastian som jag känt sen barnsben. Så trots ringeostigheten så va sällskapet trevligt.
Just nu: sitter jag med en kopp chai och tittar på Grey's Anatomy på femman. Mormor ringde nyss och meddelade att hon är i landet igen. Hon har varit i marocko i tio dagar på en så kallad "kärringresa" - bara hon och massa andra tanter som tittade på alla dessa vackra byggnader och uråldiga hus.
Nu ska jag gå och kika efter något i kylen, puss på dig, sunshine!
Förövrigt så har telmas blogg, aka min favoritblogg återupptagits, livsglädje!



Kommentarer
Postat av: Tai

Aaw :D ! Blir så gaaal1 glad av att höra sånt, älskar din blogg ;) !

2010-03-14 @ 20:23:33
URL: http://toxify.blogg.se/
Postat av: fattiga riddarN'

vännen din vecka har ju varit gal1 bra bara för att du vart med mig , right? :)

2010-03-14 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0