Jag tror dig inte. Jag vill, but I don't

Hej, sjukling här. Har drogat halstabletter hela dagen, men näsan rinner, ögonen rinner och halsen kliar. BIG usch. Det har varit en rätt chillination dag idag, lektionerna har varit helt okej, jag har ätit godis och suttit i solen med mina favoriter. Och gustav åkte moppe till skolan idag, fatta!? det är fan vååååååååååååår, och jag älskar det. Har i typ ett halvårs tid gått runt och klagat över vädret, snön och kylan, och nu är våren faktiskt här, amazing. förhoppningsvis kommer det inte mer snö nu, då tar jag fan självmord.
Just nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy, och det är en liten bebis som har hittats i en soptunna på en skola, jag menar, hur hemskt!? Gash, jag håller på att börja gråta, men nu ska jag fortsätta kolla.
Hejsvejs
Webcam är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0