hoppas på ett bättre liv, men tills dess blir det rök i mina lungor.

ojojoj, ingen uppdatering här inte. Om helgen har jag inget att säga, så vi skiter i det. Nu sitter jag hemma hos daniella med henne och jenny och väntar på att få tvätta ut jennys hårfärg. Bruden ska bli blooooond igen, hiihi. Senare kanske vi ska ta en tripp till kista galleria, men vi får se about that.
Yeye, imorgon är det skola igen, hurra! villl haa heeeeeeeeelg. men vad gör man ?
aja, pusshej!


snygg bild på mig och daniella innan jul.. och ja, mitt linne ska sitta sådär.

mer vackra bilder. om jag inte missminner mig så är den här tagen på den lyckligaste dagen i daniellas liv, då hon skaffade skype..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0