Hon är den du vill ha, ja, för hon är allt det, som jag aldrig va.

Gud vilken dag! Skolan rullade på bra, jag va på varenda lektion! I know, I'm pretty good. När skoldagen tagit slut fick jag en puss (hihi!) och sen joinade jag Joanna hem till daniella. Vi gick dit, snodde lite mat, och drog tio minuter senare. ååååh vi är så snälla! men vi älskar dig danni! Joanna drog och träffade "mr. Hemlig" (haha) och jag rullade till gustaf's. Allt för länge vi träffades, saknat honom galet! Vi skulle plugga, men det blev liksom inte så, så vi snackade igenom allt och lite till som vanligt istället. Efter några timmar ringde joanna i panik och vi blev tvugna att springa ut fort som fan. G taggade hem och vi b-rudar fortsatte till hälsofreaket daniella igen. Väl där snackade vi deepshit som bara vi kan. Om vad får ni dock inte veta, toooooo private. Men det har varit en hemsk dag till viss del. Men mycket skratt har det dock bjudits på, mina tjejer är guldvärda för mig. 
Nu är jag hemma och sitter och äter någon ny vaniljyoughurt som mamma köpt hem, Yoggi - Madagaskar Vanilj heter den, och den är helt underbar. Undra om kanske skulle köra på en youghurt-diet? vaniljyoughurt fram till sommar'n då! haha, jo tjena va. Jag äter fan som ett djur nu för tiden.

Aja, några viktiga punkter från en mycket händelsefull och lärorik dag!
* Ge dig aldrig in i någonting utan att veta vad det innebär.
* Daniella är ett hälsofreak som alltid måste ha tända ljus som luktar gott, går runt i 10-kronorstofflor som hon köpt på loppis (vilket kaap!) och bakar egna piroger. damn, åldersnojja eller?
* Aldrig sätta sig i en vattenpöl i onödan, tro mig, det blir inte lättare att starta en konversation då.
* Aldrig hålla i mobilen samtidigt som du ska visa något med armarna.. Speciellt inte om det inte är din egen telefon.


Det va allt från mig denna gång, nu ska jag plugga, diska, duscha och städa. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0