fick bara lov.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 19
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 och en halv.
Vad tycker du om kärlek? kärlek är kärlek
När kramade du någon sist? för nån timme sen
Kramade du någon speciell person? ja, sam
Har du svårt för att bli kär? på riktigt, ja
När kysste/hånglade du med någon sist? erik, lördags
Ångrar du det? haha nejdå
Är du singel? yes i am
När fick du senast en komplimang? idag fan
Har du hånglat med någon av samma kön? haha jarå

HAR DU NÅGONSIN:
Playat? nej, inte medvetet i alla fall.
Hånglat med nån riktigt ful? kanske..
Hånglat med fler än 50 pers? troligtvis inte
Gjort något riktigt dumt? haha jajamensan
Gjort något du verkligen ångrar? yes
Blivit polisanmäld? haha
Fått din mamma att gråta? mm
Slagit ner någon? haha nejdu
Skämts över dina föräldrar? har jag säkert
Skämts över dig själv? haha ja (idag är ett bra exempel.. haha!)
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? icke
Vad hatar du verkligen? negativt skitsnack, falskhet
Varit kär? aah
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja, det har jag
Är du ensam nu? näj, amanda och dannibooi är med mig
Vill du gifta dig? jahrå
Vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? det va nog jag
Såg dig gråta? amanda 
Fick dig att börja gråta? familjen
Du gick på bio med? sam tror jag
Skällde på dig? tommy

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? jag tror det
Kramat någon? japps
Pussat någon? ja :)
Köpt någonting? jau
Sjungit? haha gud ja
Saknat någon? njae..
Vem? vet inte

OM MIG:
Hur lång är du? 1,60+
Vad vill du bli när du bli stor? lycklig
Vad pluggar du? grunden
Har du långt hår? nja, inte längre
Vilken hårfärg har du? bruunt
Har du kysst någon idag? nejj

FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop? icke
Vem är bäst, mamma eller pappa? mamma
Hur många syskon har du? 2
Vad är det senaste du sa till din pappa? haha ingen aning
Vem i din familj stör du dig mest på? mor
Vilken familjemedlem är snällast? haha ingen
När hittade du senast på något tillsammans med ditt syskon? åkte skridskor i torsdags!

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis? länge sen, jag har inga kompisar..
Vem sov du hos senast av dina kompisar? amanda
Vem har du varit kompis med längst? keisha
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? om jag gör

KLÄDER:
Vad har du på dig idag? trosor, bh, strumpbyxor, leggins, tublinne, svart kofta, grå "väst"kofta, skinnjacka, halsduk, skor :D
Favorittröja? mina pyjamasbyxor, spikat
Har du gett bort kläder nån gång? ja
Har du ångrat ett klädköp nån gång? haha ja
Har du handlat kläder genom internet? jajamensan
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? ne
Vad använder du för skor? just nu, tygskor vardas, klackar

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar? mm
Vara dig själv? jarå
Visa dig i bikini/badbyxor? haha tvek
Ge dig på utmaningar? självklart
Äta småkryp? usch nej'

SKOLAN:
Vad heter din favoritlärare? HANS
Vad är ditt favoritämne? livskunskap
Snyggaste läraren på skolan? ingen, haha
Tråkigaste ämnet? svenska, engelska
Har du skolkat mycket senaste året? haha no shit
Hur tar du dig till skolan? jag walkar

RANDOM:
Vet du vem FATO är? vem?
När tuggade du tuggummi senast? nu ;)
Vilken färg är det på din tandborste? roooooosa
Vad har du för påslakan just nu? lila 
Hur ofta duschar du? nästan varje dag
När ska du gå och lägga dig? imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0