dunk dunk dunk

Hejj! Gles uppdatering svarja, men jag har nu beslutat mig för att ge upp det här "idag har jag gjort det och det med den och den och sen gjorde jag det och åkte dit och tillbaka.." osvosv. Skriver helt enkelt bara när jag får lust till det och när jag har någonting att säga. Nej, jag säger inte att det kommer vara intressant ;)

Jag och jenny var uppe i vällingby efter skolan idag och kollade på skor. Gah, jag vill ha. Men nu ska jag äta, och sen ska jag nog sova en liten stund, dygnade med fredrik inatt, jamen visst är jag trött. Måste höra av mig till daniella sen också, vi ska powerwalka ikväll! herregud, vad har jag gett mig in på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0