baby bump that track

Ja, såg nu att amanda har haft kul. Bruden är sjuk i huvudet fään. Nejmen, så länge hon har roligt så :) Nu har jag precis ätit japansk mat till middag och melonglass till efterrätt och borde verkligen rusa till tuben för att åka hem till amanda och vällingby hometown. Vi ska smida planer för kvällen förhoppningsvis. Men nu måste jag dra, kanske uppdaterar från amandas place! ha en bra kväll.
Blir väligt mycket bilder på mig nuförtiden, men så får det va!
Ser ni förresten mitt hår? så ser jag ut nu för tiden, tack vare amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint klippt, passar dig jätte bra. Vilken skola har hon gått i? För jag skulle verkligen vilja kunna klippa sådär...SKulle hon kunna klippa mig? Hur mycket tar hon betalt? kram Sandra

2010-03-02 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0