AMANDA

haha hej alla nu känner jag mig jätte busig som skriver i Denize blogg, hon kom ju hem till mig tidigt imorron bitti haha och gjorde frukost till mig, riktigt snällt faktiskt. Sen har vi bara degat hela dagen vilket oxå varit skönt, Haha hon glömde logga ut ur sin blogg så jag tänkte skriva något men jag vet inte vad...:/ Men hon berätta precis för mig att hon är bisuexuell och tänder på mig så jag är lite smått rädd just nu sitter med min snuttefilt i handen och gråter, men jag menar jag förstår ändå att hon tänder på mig, vem gör inte lixom? HAHA aja sen så berätta hon att hon gillar att få bananer instoppat i F****N så jag är väldigt rädd faktiskt jag menar det är en konstig känsla när en utav sina närmasta vänner säger en sån sak men jag kan ändå förstå...aja nu ska jag iaf kolla tv och bara chilla :D pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0