alla hus ser likadana ut

Nu sitter jag hemma hos daniella efter en asnajs dag! har ju prao den här veckan och jag som är så efterbliven hann ju självklart inte fixa praoplats så jag är i skolan med jenny och melissa. Och det är fan det bästa jag gjort i mitt liv typ. haha, det säger ju mer om mitt liv än om dagen. haha! Aja, vi ska måla om en vägg nere vid stian (uppehållsrummet för er utomstående) och den kommer bli gaaaaalet snygg jao. Vi har även Hasse som "gruppledare" och det är hur najs som helst. vi kommer få fikapaus varje dag, rökpauser och även fett lång lunch. Och fatta att vi ska stå och måla i uppehållsrummet? sjukt kul. Och på onsdag ska vi till Tekniska museét också. Fan, veckan kan inte bli bättre. och ett stort + till vädret som är jättefint. dock snöade det ju igår, men det får man ta. så länge det finns lite torra fläckar här och var och solen skiner är jag nöjd.
Men nu ska jag och danni til ungdomsmottagningen. Och för er nyfikna jävlar, så ja, jag är gravid och ska få sånna där abortpiller och vill inte gå dit själv, och daniella behöver ändå kolla sig för könssjukdommar.. Tragiskt va?
jaja, pusshej (skånsk dialekt)


och här har vi då min strumpa som vi satte eld på igår kväll för att försöka få igång vattenpipehelvetet. Resultatet? misslyckat. så ja, RIP min strumpa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, är du gravid på riktigt? :o

2010-03-23 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0