What's the good part in goodbye?

Hallå Måndag! Har fortfarande inte fått in sommarlovskänslan tyvärr, men dock har det ju bara gått knappt en vecka, så vi får hoppas på att dom kommer. Idag åkte ett par sköna brudar och grabbar på konfirmationsläger, och det får mig att inse att det bara är två veckor kvar tills jag ska göra det. Då ska jag gå ner i vattnet med en vit särk och döpa mig, funderar på att byta namn.. men tror inte det. Längtar faktiskt lite till lägret.
Idag ska jag träffa snyggingen Ellinor, men vet inte riktigt vad vi ska göra. Vädret är inge vidare idag heller så vi kanske sitter inne och glor på teve eller liknande. Aja, nu blir det frukost och 13 med håkan!
Min lillasysters kompis mammas blogg, är faktiskt riktigt bra! hon har himla fin stil.


Apelsinjuice, macka med hallon&grapefrukt-marmelad, macka med smör, korv och dijon-senap, macka med creeme cheese, gurka och paprika & en chailatte. Se, helt värdelös är jag inte i köket, så länge man inte behöver använda de elektriska prylarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0