Just say you want the same thing to

Sitter och tittar på fotböll men min papi nu, eller, det är paus. Håller spikat på Spanien, Torres är ju bra snygg hörrni.
Funderar på om jag ska ta tag i mitt liv? läste på någons blogg att hon skulle ta tag i allting och börja ta hand om sig själv. Kanske är något att fundera på? Jag sover hela dagarna, är vaken hela nätterna. Är otrevlig mot allt och alla. Sköter inte hälsan, äter inte bra... men först och främst måste jag ju skaffa rutiner, att sova orentligt. Fast å andra sidan, jag har förfan sommarlov och jag är fjorton år? det är nu jag ska vara såhär, kan börja sköta mig när jag är typ.... 35?
Annars vill jag ha denna klänning sötnos, himla fin. och jag skulle behöva Allper nu, har jätteont i nacken och behöver massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0