Life will smile for you

Kvällen igår va ganska lyckad. Ända tills farbror blå stod utanför. Det va lite för mycket folk, men alla skötte sig bra ändå, tackar och bockar för det! Det blev lite grejer kvar, så saknar någon nånting, hör av dig! Idag måste jag dit och städa gal1, annars kan det bli jobbigt..
Yeye, vid fyra ska jag åka in till stan för att äta middag. Och imorgon är näst sista skoldagen, kan inte fatta det!! Sorgligt, men ändå förjävla skönt med sommarlov. Kommer verkligen sakna alla nior, fan jag vill inte vara äldst.. kommer bli kasst som fan, men fan vad vi ska flippa! hallelujah.  Hursomhelst så ska vi till skansen imorgon, sjukt taggad. På tisdag ska vi till kaanan tror jag, och senare på kvällen ska jag sarvera.
Och på onsdag?! S K O L A V S L U T N I N G. Hela året har alla gått runt och fryset arslet av sig och sagt, "tänk, fan va skönt med sommar.." Nu är sommaren här på riktigt, och det är tre fucking dagar tills jag slutar åttan... Gah, det är ju sjukt juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0