jag har världens bästa vänner

Gårdagen hos daniella va mysig. Vi stekte pannkakor och spelade fifa.
I love you guys.
På kvällen igår åkte jag, max och johan tillbaka till daniella och såg på When a stranger calls och åt baconchips. Sen skjutsade max hem mig.
För någon timme sen våldgästade daniella mig när jag låg och sov i soffan. Nu sitter vi och tittar på mama's boys och tar sats för att ta oss upp till vällingby och titta på skor.
Förövrigt så suger killar. på riktigt, dom gör fan det. Dom säger att dom älskar än och sen när man inte vill träffa dom en jävla dag, då får dom mens. Jag menar, vad fan är grejen!? Jag orkar inte med dig längre. Fast jag vet att jag sagt det förut... Känner mig som världens degare, fast ikväll blir det ändring på det. Ska glömma dig och köra all in. Inte antingen eller, ska det va så ska det va. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0