i fotäljen, framför tvn där har jag mitt liv. mina blommor, dom dör. jag är trött, trött och skör. men jag kan vara stark, jag kan få allt. jag kan sprida färg, jag kan regera. men det blir nog, en till kaffe och en ciggarett.

Tjenafan. Kom hem för en stund sen efter att ha gjort absolut ingenting. verkar som om alla har haft tråkigt denna lördag. Var med frida och chris eett tag och bara lallade runt. Nu tittar jag på Saw 2 och håller bokstavligen på att dö. så jävla äckligt...... nej fyfan, men inte kan jag sluta kolla heller.. inte okej! Imorn drar jag hem till daniella innan jag vaknat och käkar frukost där. sen ska vi jobba och sen ska jag träffa linkan för lite catch up time, längesen jag träffade grabben. lateeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0