fuck off

Vet ni vad? Nu är jag trött på alla jävla hor-möten jag går på hela tiden. Tänker fan aldrig mer gå dit igen. Och för att inte behöva tänker jag nu börja sköta skola osv. Jag ska bli grym till nästa år.
Och du, jag skiter fullständigt i dig nu. Vet att det bara är ord, men jag ska intala mig själv att det går. För det ska gå. Tänker inte ödsla mer tid på dig nu, för jag tänker inte bli besviken. Lika bra att ge upp innan det bli försent. Fast det var i för sig försent för ett bra tag sen.. men skitsamma. Jag har försökt två gånger tidigare, tredje gången gilt alltså. Nu är det sommar och jag tänker inte tänka på dig mera. Nu drar jag ut och kedjeröker med erik, och jag skiter i mina släktingar eller vadfan det är ser det här. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0