1 JUNI

Godmorgon! Jag är på dåligt humör, men ändå på jävligt bra. Det ska bli bra väder idag, men jag börjar klockan ett, och jag slutar klockan ett.. så jag har ingen skola idag, och vadfan gör jag då uppe nu? jo, inte fan visste jag att jag inte hade idrott >< Så jag är ledig idag, men jag pallante sitta hemma så jag drar nog dit ändå, men det får bli senare. Först ska jag troligen upp till vällingby med mina finisar J&M.
Ibland älskar jag bara mitt egna specialschema, för idag till exempel? jag har liksom ingen skola för att jag inte har någon idrott, naaaaaaaajs ju!
Vetduvad? idag är det 1 juni! fatta, det är J U N I !! Det är nio dagar tills jag får sommarlov.. asså detta är helt in-fucking-saneeeeeee! i typ nio månader har alla gått runt och klagat på denna istid som varit i år och i slutet av förra. Alla har vi gått runt och trott att sommaren aldrig skulle komma, men nu är den här! heeeelt jävla sjukt. Fan vad jag ska uppskatta vareviga jävla dag den här sommaren, och inte fan ska jag klaga på myggen (S.Tisjö) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0