there's a crybaby in the corner

Heeeeeeeeej blogggggggggggen!
Måste säga att konfalägret var gal1 kul. sjukt bra väder och trevliga människor. kunde helt enkelt inte bli bättre! Att  bli döpt hann jag med också, hur många av er har egentligen döpt er tillsammans med eran bästavän? jag har, så nu heter jag Amina Denize Elisabeth Daniella Hjärpe.
Igår kväll åkte jag och daniella in till staden och såg eclipse på bio. Den va bra måste jag säga, men man blir ju förbannad på den där jävla edward. Han förstör ju hela jävla filmen, det ska vara Bella och Jacob, inget annat. punkt och slut. Sen sov jag hos daaanni och nu är vi hemma hos mig. Snart ska vi väl rulla iväg nånstans eller nåt, vad händer ikväll? ingen aning, jag orkar inte ens gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0