va bara tvungen att lägga upp det.. så jävla fint!

En gång i drömmen skymtade bilden förbi av den jag älskar. Sedan den gången går jag alltid hoppfull till vila. Men har så svårt att säga det jag vill. Jag vågar ej. Jag tänker orden dag och natt. De orden gäller dig. Jag vill inte hålla dej för hårt. Då kanske du tröttnar. Jag vill inte hålla dej för löst. Då kanske du glömmer. Jag vill hålla dej lagom så säg hur du vill ha det.

Du lärde mig le åt allt som var svårt, du fanns vid min sida när livet var hårt. Om du kysst mig för sista gången. Ta mitt hjärta med dig när du går. Håll det mot ditt hjärta. Så ska du få höra att det fortfarande slår. Även om jag skulle inte skulle finnas mer. Då skulle jag skriva ditt namn på varje stjärna. Då kan alla änglar se hur mycket du betydde för mig.

Skrivet av: Gustaf Gurra Kartongen Gräddpojken Hagström

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0