Cause life is better halfnaked

Kan inte påstå att jag är ett fan av Twilight direkt. Visst jag gillar twilight, new moon, eclipse osvosv, men jag är inte speciellt insatt. Filmerna är bra absolut, dom är grymma! böckerna har jag läst slutet på alla (haha) och visst dom verkade bra. Men jag tycker bara det är deprimerande och frustrerande att kolla på twilightsagan,  ja ni förstår säkert varför. Man vill ju själv vara bella, och man vill själv få uppleva kärleken och lyckan liksom, och sen tänker man efter och ja, då kommer man på att man lever ju i verkligheten, och att sån perfektion finns inte, lovely. Det är liksom bara tungt att veta.


Men skulle jag nu välja ett utav dessa "Taeam-Edward - Team-Jacob" så skulle det helt klart bli Jacob, inget snack om saken. alla pattison-fans hata mig nu, men jag tycker inte att edward är så underbar som alla säger, han är rent ut sagt tråkig i mina ögon. Likblek och tråkig. Hans ögon är fruktansvärt vackra sure, men i övrigt så ser han bara ut som raka motsatsen som min drömprins, så nej, Team Jacob it is. Han är ju bara föööööör snygg! för att inte tala om hans kropp.. gaaaaaaah

' förövrigt tycker jag att hela twilighthysterin är överskaddad. Snälla, det är en film och skådespelare? Okej filmen är skitbra det kan jag inte neka, och alla får tycka vad dom vill men jag säger bara min åsikt, och det är att jag tycker det är sjukt att alla tjejer kan sitta och säga: "åååh, robert är så himla underbar och så romantisk. han är prinsen för alla tjejer blablabla". Jag menar, hur fan vet dom det? Edward kanske är helt amazing i filmerna, men robert är ju en helt annan person? Det är ju inte direkt så att robert är likadan irl som han är på bioduken? Där är han bara en karaktär i en film som någon bett honom vara. Han är lika bra på att spela någon annan redan skapad person som Megan Fox är snygg liksom?

Jag har varit/är kändiskär kanske, men det innebär ju att jag tycker att till exempel Paul Walker eller just Taylor Lautner är vrååååååålsnygga, men jag kan ju inte säga något om deras personligheter? Kom ut ur bubblan och lev i verkligheten brudar, även om den sucks.

nej fyfan, jag ska nog beställa hem en sån här tror jag, bara för att liksom :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0