That's what you get, biatch!

Åh är helt slut. Va ju som sagt hos jenny efter skolan, vi skulle ju göra middag men ingen av oss orkade så vi drog till Ruccola och åt istället.. haha! Jenny den fetmabullen åt en pizza (okej, hon åt en bit och klagade sen över att hon va mätt) och jag tog en sallad, nyttiga jag.. lalala. När vi ätit klart rullade jag vidare mot kälvesta typ, drog hem till gurra och pratade lite. Trevligt att träffa han igen. & nu kom jag precis hem och ska däcka i min säng direkt, är galet trött! Imorgon är det fredag, sista skoldagen för veckan och sen på kvällen blir det förhoppningsvis utgång! Men nej,  nu ska jag fanimig sova. Gooooooooooooodnight



Vad gick snett med oss? - Jo, vi lärde känna varandra! Jag älskar dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0