Rise to the occasion

Imorse (idag 14.30) vaknade jag av att rickard väckte mig, hurra! Jenny hade dragit på ridläger klockan sju på morgonen, hennes ena brorsa va nånstans, hennes mamma va också nånstans, och hennes andra brorsa hade låst in sig på sitt rum med hans flickvän, så jag va själv där, kändes väldigt bra :) nejmen, jag drog mig iväg till tunnelbanan, osminkad och med oplattat hår, kände mig vrålsnygg! drog hem och nu sitter jag här i Sterikssplan och väntar på att tiden ska gå, lyssnar på winnerbäck och dricker en latte. ikväll tror jag att det blir utgång, eller snarare ingång? finns det något som heter så? nu gör det i alla fall det. Ingång: man går ut men går hem till någon, man är alltså ute men ändå inomhus. jag är bara för bra i bland alltså. Kom förresten på att jag höll alla mina nyårslöften förra året! vad det va får ni inte veta, men jag klarade dom i alla fall ;) Nu ska jag titta runt lite på tvn och ringa moster min och kolla vad hon pysslar med :) hörs senare.


just nu, snygging!

Kommentarer
Postat av: frida

finfin tröja nizen! :) love you

2010-01-03 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0