ɯɐɹɟ o ʞɐq ɹǝu o ddn

Jag mår inte dåligt. Men inte heller bra.. fan jag vet inte hur jag mår, vet inte vad jag känner, vet inte vad jag ska tro eller tycka. Jag hatar drama, och brukar alltid säga att vi gör det mer komplicerat än vad det egentligen är, och att allt kommer lösa sig.. men nu, fan jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Lika bra att jag går och lägger mig antar jag. Och då hoppas på att det inte kommer en morgondag.. vet inte om det här kanske kan bero på att jag inte har sovit på typ 36 timmar, men jag är helt tom i huvudet. Vet inte vad jag vill, vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska säga. Jag är helt tom. Fan, jag är tom utan dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0