New years eve

Nyårsafton va toppen! drog ju som sagt till Jenny runt fem och så fixade vi oss lite och sådär, tog aldrig någon bild på min outfit, men den bestod av en svart festblåsa med fransar, svarta strumpbyxor, svarta klackar med sidenband typ, nitarmband, lösnaglar (som förövrigt gick av under kvällen), mittbena, utsläppt och en lätt svart/guldig sminkning, fab! Jag och J åt sedan nyårsmiddag med hennes familj, hummer, musslor och ett betydligt större utbud av skaldjur, galet gott! övergick till varmrätt med potatisgratäng och oxfie, följt av vit chokladmousse och hallonsås. Snacka om att jag va mätt därefter alltså. runt nio tog jag och min partypingla bussen till kälvesta (ja, väldigt kass fantasi, men det va rätt skönt ändå) till kullings place, där det redan var fullt ös. Spenderade alltså kvällen med dom bästa tjejerna och dom lagom bra killarna (ha ha ha, vad jag är elak). Började med lite mys i soffan, och på övervåningen för min del - inga detaljer, sedan va det raketdags! och kvällen slutade sen med att mina älskade tjejer dskoglund.blogg.se, dendualskar.blogg.se och scholz.blogg.se dansade i takt till musiken i bara underkläder, väldigt synd för er som inte såg faktiskt, ni missade garanterat något! jag menar, vem skulle banga på en lapdance av en tjej i underkläder och polismössa? ingen (säg inget annat, jag vet att du ljuger). Jag och jenny kom hem runt halv tre efter många om och men och låg sen och snacka om allt möjligt och halvtittade på titanic.
En lyckad nyårsafton helt enkelt!

bildbomb kommer så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0