lördag, fräna bilder

Jag tänker faktiskt inte gå in på detaljer angående gårdagen, men den spenderades hemma hos Linkan, men mina brudar, petter, wiking, gurra och filip! Till en början va det rätt lugnt och chill sådära, men slutade i K A O S. Flippat jag svär. Kartongstrul, jägershots och sprutgrädde beskriver det mesta. Galet. Det va lite elverketstyle över det hela, men det va sjukt kul, gav en flashbacks liksom. Minns inte riktigt allt men vi hade grymt kul i alla fall. Däckade i daniellas säng runt två skulle jag tippa på. och vaknade sedan vid åtta imorse av huvudvärk. Inte kul! Jag och danni låg och sega oss i soffan tills typ tre och då taggade vi ut för att träffa gurra och linkan, mysigt.
Nu har jag ätit, och ska dra på mig myskläder för att sedan krypa ner i soffan med en skål hallonsorbet framför nån kriminalfilmgrej. Söndagsångest har jag också.. åååååh

VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE!












Kommentarer
Postat av: sarah

har inte filip tjej ? :P

2010-01-21 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0