idiotas

Ja, jag tänker stå fast vid idioter, för det finns så många av dom. nej jag säger inte att jag inte är en utav dom!
blev ingen update igår, vet faktiskt inte varför? eller jo, jag orkade väl inte antar jag. Men jag va i skolan som vanligt (kom förövrigt dit tre timmar försent.. höhö) och sen gick (!) jag och gurra hem till han och bara chillade, han är så jävla underbar att prata med! Well, sen drog jag hem för middag och han åkte och piercade sig, blev finfint :) in fact, det vart skitsnyggt, haha! Senare på kvällen drog jag ut med jenny för dagliga kvällsmötet, haha.. Vi träffade emelie och diaaana också (ja, den diana som jenny sjunger negerbarn om i videon några inlägg under). Vi garvade åt patetiska vikarier och bara pratade om allt och inget. Så skönt att prata med henne, vi har liksom känt varandra så sjukt länge, och typ aldrig bråkat heller.
aja, idag då, kom försent imorse igen, tog mig igenom skoldagen och sen tog jag sällskap med wiking och petter hem, wiho. Jag ska till gurra sen för att ha barnfilmsmarathon hela kvällen, galet mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0