I wanna touch you but I try to take control of my hands

Jätteledsen för no update dom senaste två dagarna, men den här helgen har verkligen varit S T Ö R D. alltså allt har typ rasat för alla oss, helt fucked up. Igår var det kris, riktig kris. Tog bussen mot kälvesta vid åtta typ, och drog till gurra utan förvarning. stannade där lite för länge, och drog senare vidare mot danni för att sova där. Min familj har totalt fuckat sig också för den delen, kan typ inte vara hemma nu på ett tag. Men det är för personligt för att tas upp här. Jag och D somnade typ runt fem imorse och några timmar senare så ringde klockan, första riktiga skoldagen. fyfan. Dagen i sig har varit helt okej, förutom en massa jävla frågor och blickar.
Wellwell, nu sitter jag med alla brudar förutom Jenny (som är sjuk&fått en kattunge) och leker lite. Vi pratar, snackar kläder och äter pepparkakor. INTE MANLIGT. Jag som i lördags bestämde mig för att bli man på insidan,men fortfarande bry mig om utseendet och vara kvinnlig på utsidan. vi får se hur det går.. hah!

 
danni som fjortis.. (inte förändras speciellt mycket dock..) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0