live like there's no tomorrow

Ledsen för galet kass uppdatering på sistone. Men jag har varit i djuuuup deprission och haft ångest över allt och inget, mina vänner har rådat mig att hålla mig upptagen med roliga saker, dygnet runt! så det är väl typ det jag har försökt hålla på med dom senaste dagarna. Det börjar faktiskt släppa lite nu, mår garanterat bättre, men ändå inte bra. Igår kväll var jag med daniella, melissa och jenny. Vi åkte pulka! På johannelundstippen! det var dödligt roligt kan jag lova. Lär förhoppningsvis göras om!
Skulle följt med Jenny och henns familj till Västerås i helgen, men min mamma tillät inte det på grund av mina jävla betyg! ja vaddå? det är ju inte som om jag tänker sitta hemma och plugga i helgen anyway? well, det blir väl att vara med dom vanliga och fira melissa som från och med lördag får knulla lagligt och cykla utan hjälm! trevligt värre.
Förövrigt börjar jag skolan imorgon.. shoot me! Jag vill vill vill verkligen inte inte inte dit.. åh, ångestattackerna bara växer i mig. det ända roliga skulle väl vara att träffa alla man inte har träffat över lovet, men annars så börjar mitt löfte om att bli bättre i skolan.. måste verkligen ta tag i det här nu!
Nej, en lång varm dusch väntar, följt av tv-spel och sen hoppa i säng.
Lycka till med skolan imorgon alla, om ni nu inte började idag eller på måndag! Night.


älskade vänner på tippen i kylan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0