du hör ihop med mig, du vet bara inte om det än

tjafan! taggade till vällingby med daniella efter det man nu kan kalla skola. Har inte varit på en ända lektion idag, fan vad misslyckad jag är.. aja, jag och linkan dygnade inatt fan! haha belivie it or not, men jag lyckades fan, i alla fall nästan.. sov typ en timme runt fem nångång. Annars så pratade jag om mycket intressanta saker med gurra i telefon en del av natten, och resten av tiden med linkan, och vid sju eller nåt fick vi för oss att vi va hungriga. Donken. 20 minuter. yeah, vi drog alltså till mcdonalds klockan sju på morgonen och åt frukost, mobboffer ja.. sen drog vi till skolan och kom dit en halvtimme för tidigt, och det va typ skitmycket folk där redan! jag menar, vad är det för fel? ofta man drar till skolan halv nio när man börjar nio? jag brukar liksom komma en halvtimme senare, men det är ju jag.. haha. aja, dagen rullade på skapligt bra och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. måste städa mitt rum egentligen.. men det är en annan femma. pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0