you got to pump it up

Godmorning bitches! Ja, för mig är det faktiskt godmorgon haha..
Vaknade nu med fetaste förkylningen, helt täppt i näsan och pratar som en kråka typ.. åååååååh. Men det stoppar så fan inte mig, jag ska ut ändå! Ikväll, ja då jävlar ska min snygga vän joanna firas! satan va roligt vi ska ha :)
Snart ska jag trippa till pappa och hämta pengar och sen ska jag till solariumet för en 20minutare. Sen måste jag hem och städa upp i mitt rum och duscha snabbt, fixa mig och vid fem ska jag till gurra och äta middag haha. och klockan sex ska jag möta upp daniella för att handla lite inför kvällen, och sen blir det partaj!
okej, klockan är nu tre, och jag ska till gurra vid fem? haaha, hurfan har jag tänkt att hinna med allt det där? tidopptimist är vad jag är! aja, här har jag hursomhelst inte tid att sitta, need to get ready!
Ha en bra fredag! Latero





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0