gå loss baby, ingen annan ser dig

Vet ni vad? jag blir hemma ikväll. Kan faktiskt inte minnas senast jag va hemma på en fredagkväll, måste varit ett bra tag sen faktiskt. Men ikväll har min mammi fått flipp, hon blev skitsurig för att jag aldrig är hemma längre, varken på vardagar eller helger. Men allvarligt talat? om jag är hemma så sitter jag ändå inlåst på mitt rum med hög musik och pratar i telefon/sitter vid datan/ser på tv och är allmänt otrevlig.. haha. Det är precis vad jag tänker göra, jag ska sitta med min dator i knäet hela kvällen och dunka partymusik på maxvolym, och så får tant mor där ute säga vad hon vill, lovely! nu känner jag, att det kanske faktiskt kan vara skönt att vara hemma en kväll och veta att man kan lägga sig när man vill och sova ut hur länge man vill dagen efter. Så ja, det kommer nog bli en del uppdatering ikväll, det gillar vi (y) eller okej jag, och möjligen mina tio besökare, mjaou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0