*

hej alla idioter där ute. kom precis hem från denna onsdag, mysigt. Skolan först som förövrigt va sjukt seg och tråkig. Sen kilade jag till vällingby med daniella och filip, fast han drog ifs.. haha! vi satte oss på donken med max och johan och två trevliga prickar som heter.. johannes.. och nånting :) Vi satt där ett tag, gick till vällingbyhallen och hälsade på lite folk och sen taggade vi tillbaka till McDonald's, hah! Vid sju hade vi gudtjänst, wiho. Vi sjöng, letade chokladtomtar och chillade i sofforna. Nu kom jag precis hem och pratar med L1NK1B00i i telebobo, och ska snart lägga mig och prata mera i telefon, får se hur länge jag orkar. Har precis tagit mina mediciner som som sagt drogar ner mig så däckar väl inom fem, underbart. Sov gott beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0