baby could you blow my heart up?

Jag har ingen aning om vad jag ska prata om.. Dagen? okej, den va helt okej. Har lallat runt i mjukisbrallor hela dagen för första gången, galet skönt! förstår fan inte varför man överhuvudtaget ska klä upp sig till skolan? onädigt, och så jävla mycket skönare att sitta i en hoodie, mjukisar och raggsockor såhär på vintern och plugga, än i tighta jeans och en tunika liksom. Ja, vi hade ju tre timmars håltimme idag, jag och joanna bosatte oss på bänkarna vid stian och sjöng förjävligt vackert och hälsade på folk. Uttråkade kan man kalla det. Sedan taggade jag till joannas crib med daniella. Vi snackade om allt och inget, och åt kladdkakesmet.. på tok för mycket! mår fortfarande illa.. & joanna hade nån form av craving på saltgurka? hon hade en fet glasburk ute på balkongen med HELA inlagda gurkor? vad gick snett liksom? haha.. Kom hem runt sex och nu sitter jag här.

A have do to:
*duscha
*ta mina mediciner!!!!
*beställa kläder
*ringa pappa och fråga om lite grejer
*ringa mormor och be om pengar.. haha!
*be mamma skriva på rommelappen typ
*fixa naglarna.. kan fan inte gå ut såhär, hah
*ringa lite folk och fixa en del saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0