I don't feel like dancing

Hej alla glada! Rätt så failad kväll igår, den gick lite upp och ner typ.. eller ah, svårt att förklara. Melissa, Daniella, Joanna, Lulz, Ellinor, Bellan, Shonne och Rickard va här och vi tog det lugnt sådär bara. Daniella sov här, och hon drog runt 11 imorse. Sen dess har jag sovit, sovit ända tills nu då Jenny och Danni väckte mig, mysigt. Nu ska jag snart ta en dusch och sen äta lite middag och sen rulla till daniellas place. Övriga brudarna skulle till bromma på fest typ, eller gå på bio.. eller va det nu va, så jag och danni ska träffa lite boys och köra gärnet. Är fett taggad fast jag är farligt trött. Medcinerna jag går på drogar typ ner mig, hahaa.. känner mig lite sjuk också typ.. Eller ah, rätt varm och typ huvudvärk. Men jag får ta smällen att bli sjuk imorn i så fall, för ikväll sitter jag inte hemma!
Jag ska ta mina partybrillor och dansa hela natten, magiskt är ordet jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0