ten milion firefly's

Hej.
oooj vad lame det där lät, haha. Dagen i sig har varit helt okej faktiskt, bättre än vanligt, fast ingen aning om varför. Förövrigt har jag gått i skolan i två dagar nu, och är redan helt slut. Kommer bli en låång termin.
Just nu: sitter jag och pratar med lite söta människor på msn, kollar runt på fejjan och bloggar. äter ett äpple också. Ska snart ta en dusch, och sen ska jag plocka upp lite skit i mitt rum och sen sova. Imorgon börjar jag åtta och slutar.. hm.. runt tre tror jag! halv fem har jag möte med rektor, mentor och mamma.. snark. och sen ska jag till kyrkan vid sju med brudarna och max och johan för att titta på prästen som sjunger så stämbanden spricker och bengan som somnar på gitarren, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0