"Danni&Denni gör det som ingen annan kan"

HEJ ALLA GLADAAAA! hur mås det idag? jag mår skitbra! aldrig mått bättre.. en gnutta sarkasm på den meningen va. Mår lite smått illa och har huvudvärk,men jag lever ju i alla fall! Gårdagen? den va gaaaaaaalen mannen! Började som jättehängig, blev asglad och övertaggad, slutade.. inge vidare. Sov hos danni sen, där jag är nu, men jag pallar inte skriva just nu, så berättar hela historien ikväll istället, då kanske det kommer in bilder också, om daniella inte är för seg dvs.. wellwell, vi hörs senare. Ta vara på söndagen!


just nu, efter ett försök till att fixa till sig och fastna på kort.. misslyckat dock. Haha, inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0