dagenefterpiller

Första Januari, första dagen på året (WILLIAMS FÖDELSEDAG KOM JAG FÖRÖVRIGT PÅ!!! GRATTIS PÅ DIG!). Denize vaknade vid halv tre ungefär, jenny vaknade betydligt mycket tidigare, men väckte inte mig?! unbeliveable. Vi chillade bara under resten av dagen, och drog sen upp till donken för att äta, det ända som va öppet typ, för vi skulle ju aaaaldrig ha satt oss där i fall vällingby hade fler "resturanger" öppna. lalala. och sen mötte vi upp melissa. Jag och M drog till kälvesta för att träffa the boys och frysa ihjäl, medans jentan fortsatte till sajmon. Spektaklet slutade hemma hos mig med Melissa, Simon och shonnebooi, lite mysigt sådär. runt tolv drog malajsia och jag gick och mötte jenny och så drog vi till henne för att sedan somna bums.
Trots att det är emot mina förhoppningar så vill jag säga grattis till Jenny och Simon som är tillsammans för andra gången. Man lär sig av sina misstag, så jag tror att det kommer gå bättre för dom denna gång, och att dom båda har lärt sig ett och annat från sist. Andra gången gilt typ? Tror på er nu, grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0