cimon med c

Så, nu har jag hoppat i mina rosa mjukisbyxor, dragit av mig bh:n (killar, ni skulle bara veta hur skönt det är!) och slängt på mig mitt ex enoooorma tjocktröja som jag fortfarande har hemma. den är blå. med en skorpion på ryggen. den är mysig. klickar runt på lite bloggar och halvläser lite, pratar med linkan i telebobo och ska snart ta mig en skål med glass, mamma har köpt hem några nya sorter, så man måste ju prova.
Och för er som känner mig, jag har ätit middag idag! tro det eller ej, men jag har följt alla underbaringar till vänners råd och ätit faktiskt! och jag vet att jag sagt det förut, men nu lovar jag, att jag ska börja äta, i alla fall lite i taget.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



är väl kanske inte den första att märka. men jag skulle inte tacka nej till att vakna upp bredvid den här puddingen en dag! se och lär grabbar.. se och lär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0