break the ice

Vad gör folk på kvällarna nu för tiden? känns som om lovet var oändligt, kommer fan inte ens ihåg vad man gör om dagarna efter skolan.. Jag har hunnit varit med mina närmsta, äta, duscha, städa mitt rum, kolla kläder tills imorn, suttit vid datan föööör länge, spelat tvspel och pratat i telefon.. vad fan ska jag göra nu då? klockan är tio, en del av er skulle kanske säga att jag ska gå och lägga mig, men screw you. Jag kan fan inte lägga mig nu, för det första så kommer jag bara lägga mig och titta på en film som jag redan sett tre miljoner gånger och bli uttråkad för det, och ligga och nördsmsa eller bara impulsringa runt till folk. för det andra så kommer jag inte kunna somna för att jag lagt mig runt fem dom senaste två veckorna, och för det tredje så kommer jag börja tänka på en massa skit och det är bara jobbigt. så nej, att sova är uteslutet.
Nej, jag ska kolla på lite jättegamla OCavsnitt, haha ren snilleblixt! och prata med lite söta människor på fejjan och msn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0