bit ihop, le, spela lycklig.

Har fetaste livsångesten typ. och det värsta är att jag inte vet varför. mår dåligt som fan, helt utan anledning. Har inte blivit nån uppdatering på sistone, men så får det vara. håller seriöst på att bryta ihop totalt, och som sagt jag vet inte varför. fattar inte vad det är för fel på mig?! ibland kan jag sitta ihopkurad i hörnet av sängen och gunga fram och tillbaka och tänka på ingenting. Hela jag är tom, jag fattar ingenting, vet inte vad jag ska tänka på. Har huvudvärk hela dagarna, men biter ihop och ler ändå. låtsas som ingenting och försöker leva dagarna som jag borde. men jag Fattar ingenting. Känner mig som ett psykoffer. Sover ingenting på nätterna. Runt tre kommer ångestattackerna, det brister, jag börjar gråta hejdlöst. åååh varför är det såhär? allt skulle vara lättare om jag hade en anledning så att jag kunde bearbeta det hela. Men jag har ingen anledning, inte ens en aning. Jag borde vara glad nu, det mesta är precis som jag vill ha det, många av mina viljor har gått igenom, jag borde fan vara lycklig.. har gått igenom så mycket annat, som är så jävla mycket värre. Men jag mår nästan sämre nu än vad jag gjorde när livet va på botten, när allt va piss. Nu är det mesta bra, det är så som jag strävat efter att få det, men ändå, så mår jag så jävla dåligt. Fan, vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har nyligen varit med om liknande, det finns ingen anledning, men ändå är man helt tom och allt känns meningslöst. men håll i dig, även om det känns mörkt just nu, så kommer det bli bra. det gäller bara att försöka vara stark, och när det tar emot finns dina närmaste där för dej. tro mej, med tiden blir allt bra.

2010-01-06 @ 00:11:34
Postat av: Anonym

jag har det lika dant..

2010-01-06 @ 13:37:32
Postat av: daniella

Finns här för dig! <3

2010-01-06 @ 14:08:34
URL: http://dskoglund.blogg.se/
Postat av: jenny

Efter 8-9 år vet du om någon att jag alltid finns där för att prata. Jag älskar dig dedde! (och ja, det är bara jag som får säga dedde)

2010-01-14 @ 22:10:59
URL: http://jenzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0