älskling jag är hemma nu.

okej, det här första låter alltid så himla lamet, men hej! (haha..)
Gårdagskvällen va lite uppochner, men för det mesta trevlig. Det viktiga är att Joanna va glad i alla fall, för det va ju hennes dag! hon verkar varit nöjd med gårdagens bravader och det är det ända som betyder något så det är ju bra. Tror dock inte att det togs några bilder igår, så jag har inget att bjuda på tyvärr. Ska fixa mig en ny kamera, så blir det roligare att läsa om mitt liv, för det är ju såååå intressant!
Aja, imorse drog jag in till St Erikssplan där jag är nu. Är så galet trött på min mamma och vi behöver en paus från varandra ett tag, så vi får se hur länge jag stannar här. Har faktiskt knappt gjort någonting alls idag, degat framför MTV och sådär bara. Eller ja, för nån timme sen fick jag extremt craving på tranbärsjuice, så jag tog bussen (som går precis utanför porten och stannar precis utanför åhlens city) och kilade in på nk (dom har den godaste där!!) och köpte mig ett paket, haha.. Fick även med mig en almanacka och lite sånna saker från ordning&reda.
När jag kom hem så insåg jag hur stökigt mitt och jossans rum är.. helt galet. Det står glasspaket, tallrikar, glas och ligger kläder ööööööverallt och det luktar as.. Och det blir väl jag som får städa upp skiten för jossan den gullungen är i Rom och festar gärnet med sina kompisar :( buhu..
Aja, ska ringa danni nu, och sen ta tag i the mess, följt av att ringa gurra och sedan dygna med linkan! vi får se hur det går, men det är ju värt ett försök! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0